توزیع کنندگان دای تخت دستگاه پرس پلت خوراک دام

دای تخت دستگاه پرس پلت یکی از دستگاه های پر کاردبر در عرصه جدا کردن محصولات کشاورزی در اندازه های مختلف است که امروزه به وسلیه توزیع کنندگان زیادی در حال فروش است

توزیع کنندگان دای تخت دستگاه پرس پلت

مشخصات دای تخت دستگاه پرس پلت

مشخصات دای تخت دستگاه پرس پلت دای تخت دستگاه پرس برای جدا کردن مواد خوراکی از نظر اندازه و دسته بندی کردن انها است و دقت زیادی در جدا کردن موارد از نظر سایز دارد.

دقت این دستگاه در حدود نیم میلیمتر و در بعضی دستگاه های دقیق و ریز تر حتی کمتر از نیم میلی متر هم هست.

از جمله موادی که با این دستگاه جداسازی و از تظر سایز دسته بندی می شوند می توان به مواد خوراکی مانند:

  1. ذرت
  2. گندم
  3. جو
  4. عدس
  5. لپه
  6. دانه لوبیا

و سایر حبوبات اشاره کرد…

از جمله کار های دیگر این دستگاه میتوان به فشرده سازی ان توسط پرس اشاره کرد .که باعث میشود در فشرده سازی و جاسازی ان بسیار کار آمد باشد.

مشخصات دای تخت دستگاه پرس پلت در بازار به شکل های مختلفی و با آلیاژ های مخلف وجود دارد که از نظر شکل و ماندگاری در مدت زمان و در شرایط نامساعد می تواند گوناگون باشد.

در ساخت ان بیشتر از الیاژ کروم و اهن استفاده میشود زیرا این مواد از نظر استحکام و شکل پذیری ضعیف ،بسیار مناسب بری فشار و سختی که این دستگاه تحمل میکند است.


دای تخت دستگاه پرس پلت ها در بازار از قیمت ها گوناگونی و مختلفی بر خوردار است و همچنان نوسانات و تغییر قیمت زیادی دارد

از جمله دای های مختلف میتوان به دای :

  1. تسمه ای
  2. گیربوکسی

اشاره کرد که هر یک از نظر کارایی و نوع ماردمرد متفاوت با بکدیگر هستند ولی دای تخت دستگاه پرس پلت گیربوکسی از خواست بیشتری برخوردار است به همین دلیل قیمت بیشتری دارد

مرکز عرضه دای تخت دستگاه پرس پلت

مرکز عرضه دای تخت دستگاه پرس پلت به دلیل گوناگونی و مختلف بودن انواع این دستگاه ، مراکز و مرکز های گوناگون و‌مختلف زیادی در حال عرضه این دستگاه هستند ٫که هر یک با شکل و الیاژ و میزان دقیقی مختلف و گوناگونی ان را عرضه بازار های مختلف جهان می کنند.

مراکز و عرضه دای تخت دستگاه پرس پلت به دو دسته اینترنتی و حضوری تقسیم می شوند که برخی از از مراکز هم به صورت اینترنتی و هم حضوری فعالیت خود را انجام می دهد .

فروش دای تخت دستگاه پرس پلت به دلیل کاربرد زیاد ان در صنایع خوراکی دامی رواج بسیار زیادی دارد و به دست عرضه کننده های مختلفی در حال فروش است که یکی از بهترین و مطمن ترین انها مجموعه ارادبرندیگ است که میتواند با خرید از ان خریدی مطمن و بدون ترس و شکی داشت همچینین می توان از نظر کیفیت و صحت تبلغ ان مطمن ان را خرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما