فروش مستقیم رولر استاندارد دستگاه پرس پلت

برای تولید یک خوراک با کیفیت عالی برای دام و طیور نیاز به یک دستگاه پرس پلت استاندارد داریم و رولر کاملا استاندارد دستگاه پرس پلت باعث افزایش سرعت و بهبود کیفیت این دستگاه می شود. مرکز فروش مستقیم رولر استاندارد دستگاه پرس پلت، مرکز معتبری می باشد که با کیفیت ترین و بهترین نوع رولر را که به روش استاندارد جهانی، تولید شده است را به صورت مستقیم در اختیار مشتری های خود قرار می دهد.

فروش مستقیم رولر استاندارد دستگاه پرس پلت

مشخصات رولر استاندارد دستگاه پرس پلت

مشخصات رولر استاندارد دستگاه پرس پلت دستگاه پرس پلت سرعت تولید خوراک دام، طیور، آبزیان همچون: ماهی و میگو و… را بسیار بالا می برد و هزینه های تولید خوراک دام را تا‌ حد امکان کاهش می دهد. برای تولید خوراک دام با کیفیت برای دام و طیور باید دستگاه پرس پلت ما از اجزای درجه یک و با کیفیت بالا تولید شده باشد تا سرعت و ظریفیت تولید خوراک را افزایش دهد.

رولر کاملا استاندارد دستگاه پرس پلت به سرعت و بهبود عملکرد دستگاه پرس پلت کمک شایانی می کند و کارایی دستگاه را بسیار بالا می برد. مشخصات دستگاه پرس پلت :

  1. عرض و قطر رولر، هر چقدر که عرض و قطر رولر افزایش یابد زمان ماندگاری تشکیل خوراک دام یا پلت افزایش می یابد.
  2. رولر استاندارد عمر مفید و طولانی دارد.
  3. رولر استاندار از جنس استیل ضد زنگ می باشد.

مهم ترین ویژگی دستگاه پرس پلت: دستگاه پرس پلت سرعت هضم خوراک را برای دام بالا می برد و هزینه های تولید خوراک دام را برای دام دار تا حد قابل توجهی کاهش می دهد.

تولیدکنندگان رولر استاندارد دستگاه پرس پلت

تولیدکنندگان رولر استاندارد دستگاه پرس پلت امروزه در رولر دستگاه پرس پلت تنوع بسیار زیادی وجود دارد و کاربرد ها و قابلیت های متمایزی دارد. رولر دستگاه پرس پلت را می توان در بازار فروش با کیفیت ها و قیمت های مختلفی پیدا کرد و هر کدام دارای مشخصات خاص به خود می باشد. رولر استاندارد دستگاه پرس پلت یکی از پر مصرف ترین نوع رولر استاندارد می باشد که توجه بسیاری از مشتری ها را به خود جلب کرده است.

به علت محبوبیت زیاد این محصول و افزایش آمار تقاضا برای رولر‌ دستگاه پرس پلت تعداد عرضه کنندگان و تولیدکنندگان رولر دستگاه پرس پلت افزایش یافت و هر مرکزی این محصول را با کیفیت و قیمت مختلفی در بازار فروش به مشتری های خود عرضه می کند.

تولید کننده معتبر رولر استاندارد دستگاه پرس پلت شما را به خرید با کیفیت ترین و بهترین نوع رولر دستگاه پرس پلت دعوت می کند و رضایت شما را از خرید این محصول پر کیفیت تضمین می کند و به شما اطمینان قابل قبول می دهد که هرگز از خرید این محصول پر خواص پشیمان نمی شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما