فروش دستگاه پرس پلت صادراتی قیمت مناسب | تولید کننده ماشین آلات پلت زن

دستگاه پرس پلت که در تولید خوراک دام و کود دامی نقش مهمی دارد در ایران توسط تولید کنندگان مختلفی به تولید نمونه های مختلف این محصول هستند که علاوه بر عرضه در داخل کشور و رفع نیاز بازارهای داخلی اقدام به صادرات آن به دیگر کشورها نیز می کنند. در ایران فروش دستگاه پرس پلت صادراتی قیمت مناسب و کیفیت عالی به بهترین نحو ممکن توسط تولیدکنندگان یا نمایندگی های آن در سراسر کشور انجام می شود که جهت رفاه حال مشتریان به صورت مستقیم این دستگاه را در اختیار آنها قرار می دهند.

فروش دستگاه پرس پلت صادراتی قیمت مناسب | تولید کننده ماشین آلات پلت زن

کارخانه تولیدی انواع دستگاه پلت ساز در ایران

کارخانه تولیدی انواع دستگاه پلت ساز در ایرانکارخانه تولیدی انواع دستگاه پلت ساز در ایران با اهداف بلند مدت جهت رسیدن به راهبردهای خود در تلاش است و با بروزترین امکانات و نوین ترین علوم مهندسی به ساخت دستگاه پلت در جدیدترین نمونه می پردازد و با نوآوری و عزم جدی انواع نمونه های آن را متناسب با نیاز صنایع مختلف طراحی می کنند. 

همچنین تولیدی با آزمایشگاه ها و سیستم های مجهزی که در اختیار دارد و مطابق با قوانین و اصول استانداردهای کشور کیفیت را از مهم ترین اصل در این عرصه دانسته و به قیمت نیز در راس آن توجه می کند و جهت رضایتمندی مشتری دستگاه پلت ساز را با بهترین کیفیت و متناسب با آن با مناسب ترین نرخ ارائه می کند.

همچنین با بهره گیری از تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته و توانمندی علمی و تخصصی نیروی انسانی به بهترین نحو ممکن نیاز بازار را تامین نموده و به عرضه مستقیم این محصول در سراسر کشور می پردازد.

مرکز خرید و فروش ماشین آلات پلت زن

مرکز خرید و فروش ماشین آلات پلت زندر مرکز خرید و فروش ماشین آلات پلت زن نمونه های مختلفی از این محصول قابل مشاهده است که توسط واسطه ها بدست مشتری می رسد. در این مرکز به دلیل تنوع سبد کالایی انواع برندهای ایرانی و خارجی را می توان بدون واسطه یا با واسطه خریداری نمود که به صورت عمده و خرده به فروش می رسد.

فروش دستگاه پلت زن در بازار توسط مراکز مختلف صورت می گیرد که به صورت متمرکز و پراکنده در سطح شهر ارائه دهنده خدمات هستند و به تامین نیاز صنایع مختلفی می پردازند.

حین خرید این دستگاه باید به میزان صدا و مصرف انرژی آن توجه نمود چون میزان انرژی و صدا در هر نمونه از این دستگاه ها فرق دارد و هر چه توان دستگاه بیشتر باشد صدای بیشتری تولید می کند و میزان مصرف برق آن بیشتر خواهد بود. ولی امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه های پلت زن کم مصرف و دارای برچسب انرژی هستند و دارای نشان استاندارد و جهت رفاه حال مشتریان دارای خدمات پس از فروش نیز می باشند‌.

شرکت های صادراتی دستگاه های پرس پلت

شرکت های صادراتی دستگاه های پرس پلتشرکت های صادراتی دستگاه های پرس پلت نیز با عرضه این محصول در بازارهای بین المللی به فروش بیشتر تولیدات کارخانجات کمک نموده و باعث رونق اقتصادی و ارز آوری برای کشور نیز خواهند بود. اصولا صادرات این محصول از برندهایی است که اصول و قوانین صادراتی را طی نموده اند و از ویژگی های یک برند صادراتی برخوردار می باشند.

علاوه بر آن خود تولید کننده نیز در کار صادرات محصول خود می باشد و علاوه بر عرضه در داخل کشور دستگاه تولید شده خود را سفارشی به سایر کشورها ارسال می کند. عرضه به کشورهای همسایه بیشتر به صورت مستقیم و از راه های دریایی و خشکی انجام می شود و به کشورهای غیر همسایه از راه ارتباطی با دیگر کشورها غیر مستقیم صورت می گیرد.

صادرات یکی از راهبردهای اصلی تولیدی های معتبر است که سعی می کنند با رعایت اصول کیفیتی و صادراتی در بازارهای بین المللی حضور خود و برندشان را پر رنگ تر کنند.

مرجع قیمت انواع ماشین آلات پلت کود مرغی

مرجع قیمت انواع ماشین آلات پلت کود مرغیمرجع قیمت انواع ماشین آلات پلت کود مرغی مرکز اصلی فروش آن می باشد که حضورا یا آنلاین می توان از نرخ های آن اطلاع کافی را کسب نمود. در بازار این محصول دارای دو نرخ مختلف است یکی نرخ مستقیم و بدون واسطه ی آن می باشد که در تولیدی ها و دفاتر فروش یا نمایندگی های فروش آن وجود دارد.

دیگری نرخ با واسطه است که وجود دلال بین تولید و عرضه باعث گران شدن این محصول خواهد شد. به صورت کلی بین کیفیت و قیمت تناسب وجود دارد و هر چه کیفیت اجزای مختلف دستگاه پلت زن بالاتر باشد مسلما نرخ آن نیز بیشتر خواهد بود.

 قیمت دستگاه پلت ساز در بازار با توجه به توان و قدرت دستگاه مختلف است و هرچه این محصول دارای ابعاد بزرگتر و ظرفیت بیشتری باشد نرخ بیشتری خواهد داشت. قیمت پلت ساز کود را خود تولید کننده بسته به میزان تولید و عرضه و تقاضا، هزینه تولید و … تعیین می کند.

آشنایی با انواع دستگاه های پلت خوراک دام

آشنایی با انواع دستگاه های پلت خوراک دامپلت خوراک دام در دو نوع گیربکسی و تسمه ای تولید می شود که به مقایسه این دو خواهیم پرداخت.

  • پلت گیربکسی به دلیل طراحی خاصی که دارد فشار کمتری روی رولر ها برقرار است و نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری است و به دلیل کارکرد برق و ساختار گیربکسی که دارد دارای قدرت و توان و ظرفیت بیشتری است و از بازدهی بالاتری برخوردار است بنابراین بیشتر در کارخانجات بزرگ استفاده می شود. همچنین انواع مختلف مواد را پلت می کند و رینگ دانه و شیفت تو خالی پلت باید مدام روغن کاری شود تا از ساییدگی محافظ درز و شفت جلوگیری شود و به علت قدرت بالایی دارد بلبرینگ آن از نوع تسمه ای قدرتمند تر است. علت سرو صدای بالا این نمونه از دستگاه پلت، توان بالا و ظرفیت زیادی که دارد می باشد.
  • پلت تسمه ای دارای سرو صدای کم و تولیدی مستمر است و به علت قدرت کم بیشتر در دامداری ها استفاده شده و خانگی نیز می باشد. دارای کم هزینه بودن تعمیر و تعویض قطعات می باشد. از ظرفیت کمی حین تولید برخوردار بوده و نیاز به زمان و تعمیر بیشتری دارد.

خرید مستقیم دستگاه پرس پلت از تولید کننده

خرید مستقیم دستگاه پرس پلت از تولید کنندهخرید مستقیم دستگاه پرس پلت از تولید کننده از اهداف بیشتر خریداران است چون آنها به نرخ مناسب این محصول اهمیت زیادی می دهند و مسلما همه می دانند که خرید بدون واسطه ارزانتر بوده و با صرفه تر نیز خواهد بود. برای خرید مستقیم می توان به تولید کننده یا دفاتر فروش آن مراجعه نمود و می توان سفارش خرید را به آنها داد.

برای خرید سفارشی محصول نوع، مدل، تعداد و ابعاد به تولید کننده سفارش داده می شود و تولیدی نیز آن را متناسب با نوع طرح طراحی و تولید می کند و با بهترین قیمت بدست مشتریان می رساند. جهت خرید دستگاه پلت از این مراجع می توان به خود مرکز یا سایت فروش آنها مراجعه نمود.

دستگاه پرس پلت به صورت چندکاره نیز تولید می شود که با آن می توان انواع خوراک دام، طیور، آبزیان، کود طبیعی و … را تولید نمود که به دلیل کاربرد وسیعی که دارند نیاز های صنایع مختلف را مرتفع نموده و خریداران زیادی دارند‌.

مشخصات دستگاه پلت ساز صادراتی ایرانی

مشخصات دستگاه پلت ساز صادراتی ایرانی

  •  قابل تنظیم بودن طول و قطر پلت
  • قابل تنظیم بودن فشار
  • سیستم مانیتورینگ قابل نصب
  • قابل استفاده بودن کاندیشنر
  • دستگاه دارای سیستم الکتریکی، مکانیکی و پنوماتیکی 
  • دارای سپراتور مگنت و پین های برشی و دریچه ایمنی 
  • قابل تعویض بودن راحت ماتریس ها و کاتر ها
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش 
  • با صرفه بودن و داشتن هزینه کم نگهداری
  • این دستگاه دارای سه قسمت فیدر، کاندیشنر، پرس است.
  • دیسک، رولر و دستگاه ها از جنس کروم، استیل می باشد.
  • دارای تجهیزات ایمنی و سنسورهای هوشمند است.
  • طرز کار آنها به صورت تسمه ای و فولی می باشد.

مناسب ترین دستگاه با توجه به خواسته مشتری مشخص می شود و بهترین نمونه آن است که با حجم کاری کارفرما و نیازهای خط تولید متناسب باشد. کیفیت این محصول بسته به سرعت و دقت عمل پلت دارد و حین خرید باید به قدرت موتور دستگاه و جنس به کار رفته در بدنه آن توجه شود.

فروشنده دستگاه پرس پلت گیربکسی

فروشنده دستگاه پرس پلت گیربکسیفروشنده دستگاه پرس پلت گیربکسی با شناخت کم و کیف بازار و بررسی و شناخت صحیح بازار این محصول را عرضه می کند و در کار خرید و فروش این دستگاه در بخش اعظمی از بازار بوده و به فعالیت گسترده مشغول هستند. فروش پلت کود مرغی در سایز و ابعاد مختلفی صورت می گیرد که مشتری می تواند بسته به متراژ کارگاه یا سالنی که در اختیار دارد سایزی مناسب را خرید کند.

این مدل پلت با استفاده از گیربکس مرکزی انواع محصولات را در وسعت بالایی پلت و تولید می کند. مشتری حین خرید این دستگاه بهتر است متناسب با نیازش آن را خرید کند. چون کیفیت قطعات به کار رفته در آن با توجه به مواد اولیه و خامی تعیین می شود که درون دستگاه پلت می شود.

مثلا کود و بنتونیت به علت سرسخت و سفت بودن باعث ساییدگی دای و رولر می شود ولی موادی مانند سویا به دلیلی نرم تر بودن باعث استهلاک کمتری خواهد شد و قبل از استفاده نیز باید از تنظیم بودن رولر و دای اطمینان حاصل نمود.

خریدار ماشین آلات پلت ساز ارزان قیمت

خریدار ماشین آلات پلت ساز ارزان قیمتخریدار ماشین آلات پلت ساز ارزان قیمت قشرهای مختلفی هستند که بنابر شغل یا مصرف شخصی خودشان این محصول را خریداری می کنند. یکی از خریداران صنایع مختلفی است که بنابر شغلی که دارند با خرید این محصول انواع کود و خوراک دام و طیور را با آن تولید می کنند.

 برخی از مرغداری ها و دامداری ها نیز این محصول را تهیه می کننده و با آن خوراک دام یا حیوان خودشان را تهیه می کنند که بسیار با صرفه می باشد و خوراک آماده شده با این دستگاه ها برای حیوان بسیار مقوی بوده و بازده خوبی نیز خواهد داشت. 

خریدار ماشین پلت کود مرغی به صورت عمده نیز بیشتر واسطه ها هستند که این محصول را از تولید کننده ارزان و عمده خریداری و با قیمت روز در بازار به فروش می رسانند و بنابر شغلشان به سودی نیز خواهند رسید و بهتر است قبل از خرید از نمونه ها و قیمت های آن اطلاعات کامل را کسب نموده و با اطمینان بیشتری آن را تهیه کرد.

طراحی و ساخت انواع ماشین پرس پلت

طراحی و ساخت انواع ماشین پرس پلتطراحی و ساخت انواع ماشین پرس پلت را مهندسان با تجربه ای انجام می دهند که با نوآوری و ایجاد طرح مورد نظر به صورت کامپیوتری، آن را به صورت عملی نیز با تکنولوژی روز تولید می کنند.  امروزه با تغییرات شگرفی که در این صنعت ایجاد شده تولید دستگاه پلت با امکانات بروزی ساخته شده که توانسته کار دامداران. مرغداران و پرورش دهندگان آبزیان را راحت کند.

در طراحی پلت ساز سعی می شود به گونه ای ارائه شود که از اندازه مناسب و جاگیری برخوردار باشد و در فضای کوچکی نیز بتوان آن را استفاده نمود نمونه های خانگی آن نیز تولید می شود که برعکس نوع صنعتی آن دارای سایز و ابعاد بسیار کوچک و توان و ظرفیت بسیار کمی می باشد.

در ساخت پرس پلت ممکن است از قطعات خارجی نیز استفاده شود و با مونتاژ آن به بهترین کیفیت ارائه شود و ممکن است تمام قطعات به کار رفته در آن ایرانی و یا مقداری از آن خارجی باشد که در هر دو نوع در کارخانه ایرانی ساخته و مونتاژ می شود.

عرضه دستگاه های پلت ساز با ظرفیت های مختلف

عرضه دستگاه های پلت ساز با ظرفیت های مختلفعرضه کننده در بازار انواع دستگاه پلت ساز با ظرفیت های مختلف را در سراسر کشور به فروش می رساند. این مراجع به وفور در کشور دیده می شوند که هر کدام جهت کسب سهم بیشتر از بازار در تلاش بوده و با هم در رقابت هستند و انواع پلت ساز خارجی و پلت ساز ایرانی را در معرض دید عموم مشتریان قرار می دهند.

اجزای اصلی دستگاه پلت ساز شامل موارد زیر است:

  • تیغه برش
  • عینکی پلت
  • پیچ های، دوسر رزوه و تنظیم رولر
  • پاورهای هدایت بار
  • شفت رولر
  • حفاظت مکانیکی
  • رینگ حرکت دهنده پلت
  • مهره جلوی رولر
  • شفت اصلی پلت
  • تسمه پلت

شرکت پخش دستگاه پلت زن کود مرغی در کشور

شرکت پخش دستگاه پلت زن کود مرغی در کشورشرکت پخش دستگاه پلت زن کود مرغی در کشور از اهمیت زیادی برخوردار است چون این محصول را در هر نقطه ای در دسترس راحت مشتری قرار می دهد و با قبضه بخش گسترده ای از بازار و انحصار آن نبض بازار را در دست گرفته و به فروش تخصصی   دستگاه پلت کود مرغی می پردازد.

این فعالان تجاری دارای شبکه های توزیعی در نقاط مختلف بوده و در کار نگهداری حجم بالا و حمل و نقل و فروش دستگاه پلت زن هستند و با عملکرد خوبشان به بهترین نحو ممکن آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشند.

 برخی از توزیع کنندگان خشک کن کود مرغی به صورت کمیسیونی فعال هستند و برای تولید کننده مشتری را شناسایی کرده و محصولات آنها را بفروش رسانیده و در بخشی از سود سهیم می شوند. توزیع کننده بزرگترین فروشنده در بازار بوده و با رهبری بازار و شناسایی مشتری اقدام به عرضه دستگاه پلت در انواع برندها می کند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما