فروش دستگاه پرس پلت | شرکت واردات دستگاه پرس در کشور

شاید تا کنون نام دستگاه پرس پلت را نشنیده باشید و یا نسبت به کارکرد آن آشنایی کافی نداشته باشید. اساسا پلت کردن به عملیات قرار دادن خوراک دام در معرض بخار آب می گویند به نحوی که با فشار و گرما خوراک مرطوب شده از دستگاه پرس پلت خارج شده و در معرض هوا خشک گردد. فروش دستگاه پرس پلت یکی از چیزهایی است که امروزه مورد توجه فروشندگان و خریداران و طراحان این دستگاه قرار گرفته است و شرکت واردات دستگاه پرس در کشور اقدام به وارد کردن بر اساس نیاز خریداران در بازار نموده است. دستگاه پلت گیربکسی صادراتی مرغوب نیز در کشور ما تولید می گردد و برندهای معتبری در کشور، دستگاه پلت زن خوراک دامی و طیور را تولید و طراحی می نمایند. امروزه انواع این دستگاه ها نقش مهمی را در صنعت دام و طیور ایفا می کنند و از متقاضیان خرید بسیاری برخوردار هستند.

فروش دستگاه پرس پلت | شرکت واردات دستگاه پرس در کشور

سفارش عمده دستگاه پرس

سفارش عمده دستگاه پرس

استفاده از انواع مختلف دستگاه های پرس و دستگاه تولید کنسانتره، برای تولید خوراک دارای مزایای بسیاری می باشد که از جمله آنها می توان موارد زیر را برشمرد:

  • رسیدن مواد معدنی و .. به صورت یکنواخت برای همه دام ها
  • بالا رفتن زمان نگهداری غذا
  • هضم آسان تر
  • رعایت بهداشت و کاهش حجم گرد و غبار و در نتیجه کاهش بیماری های دام و پرندگان
  • صرفه جویی در نگهداری
  • حجم کم تر برای نگهداری
  • و…

برای سفارش عمده دستگاه پرس می توانید به عنوان یک شرکت وارد کننده محصول اقدام نمایید. معمولاً به خاطر سفارش عمده این محصول با کاهش قیمت دستگاه مواجه خواهید شد. توجه به کیفیت دستگاه ها و طول عمر و بازدهی نکاتی است که علاوه بر قیمت باید بدان ها توجه ویژه ای نمایید. این دستگاه ها در سطح کلی در مراکز تهیه کنسانتره ها و نهاده های طیور و دام مورد استفاده قرار می گیرند.

فعالان حوزه صنعت پرورش انواع مرغ و ماکیان و همچنین پرورش دهندگان ساکن در روستاها می توانند برای خرید این محصولات، با کیفیت بالا و به صورت عمده از طریق مراکز واردات و صادرات و شرکت های پخش عمده انواع دستگاه ها و تجهیزات صنعت دامداری و دام پروری اقدام به خرید این محصولات نمایند.

ارائه کننده انواع دستگاه پرس در کشور

ارائه کننده انواع دستگاه پرس در کشور

دستگاه های پرس و دستگاه پلت ساز از جمله مهم ترین تجهیزات مورد نیاز صنعت دام، طیور و آبزیان هستند که توسط شرکت ها و برندهای معتبری در سطح کشور تولید می شوند و دارای ظرفیت ها و کارایی های متعددی می باشند.

مراکز ارائه کننده انواع دستگاه پرس در کشور، ضمن ارائه محصولات متنوع و به روز که توسط برندهای معتبر خارجی و داخلی تولید شده اند، انواع این ملزومات را با قیمت های ارزان و استثنایی عرضه می نمایند. مهم ترین مدل این دستگاه ها، پلت های رینگ گیربکسی و پلت های تسمه ای هستند.

دستگاه پلت دان مرغ، امروزه در سطح وسیعی در کارخانجات کوچک و بزرگ تولید کنسانتره دام مورد استفاده قرار می‌گیرند و همچنین لازم است که مزارع و دامداری های کوچک  و بزرگ پیشرفته، دارای این دستگاه‌ها باشند تا راندمان کاری مراکز تولید کننده بالا برود.

فروشگاه ها و مراکز عرضه کننده این محصولات با ارائه تولیدات پیشرفته در حوزه انواع دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی امکانی را فراهم آوردند که تمامی صنعتگران بتواند از مهمترین و کارآمدترین تجهیزات را در مراکز صنعتی خود داشته باشند.

بازا رخرید و فروش دستگاه پرس پلت

بازا رخرید و فروش دستگاه پرس پلت

بازار خرید و فروش دستگاه پرس پلت با بهترین قیمت به عرضه این محصول مشغول است و بازار این محصول در شهر های مختلفی وجود دارد که مهم ترین آنها تهران است. صنعتگران می توانند با مراجعه به این بازارها، انواع این تجهیزات مانند دستگاه پلت تسمه ای و دستگاه پلت یونجه را با قیمت های مقرون به صرفه خریداری نمایند.

اگر شما به بازارهای پر رونق این محصول رفته باشید مشاهده می کنید که فروشندگان بسیاری به فروش این محصول در تنوع بالایی از نظر مدل و ظرفیت استغال دارند و تمام این فروشندگان قیمت های متفاوتی را روی محصولات خود گذاشته اند و هر فروشنده در تلاش است محصولی باکیفیت و مرغوب و دارای قیمت مناسب را عرضه کند تا بتواند بازار فروش را به دست بگیرد.

علاوه بر این فروشندگان، خریداران زیادی هم در این در بازار وجود دارد که هر کدام به دنبال خرید محصولی متناسب با مزارع پرورشی، دامداری ها و مراکز تولید کنسانتره و نهاده هستند.

بهترین مارک دستگاه پرس ایرانی در بازار

بهترین مارک دستگاه پرس ایرانی در بازاربهترین مارک دستگاه پرس ایرانی دربازار، دستگاه های تولید شده توسط برندهای معتبر هستند که تجهیزاتی با کیفیت را با بهترین مواد اولیه تولید می نمایند. این مراکز تمام اصول حرفه‌ای و اصولی را در تولید دستگاه رعایت می نمایند و با استفاده از مواد اولیه مرغوب و طراحی های مدرن و استخدام  متخصصان کارآمد و مجرب دستگاه هایی با کیفیت را تولید می نمایند.

برای شناخت بهترین مارک ها و برندهای این دستگاه های پرکاربرد، می توان از طریق نمایندگی های برتر شرکت های ساخت دستگاه پلت کمک گرفت. این مراکز با ارائه کاتالوگ های محصولات مختلف، ضمن معرفی حرفه ای تولیدات شرکت های گوناگون، برندهای با کیفیت را معرفی می کنند.

همچنین سامانه های الکترونیک از جمله مراکزی هستند که در قالب مقالات علمی و حرفه ای، به معرفی اصولی انواع مختلف این تجهیزات صنعتی مشغولند و ضمن فروش دستگاه پلت زن با کیفیت، بهترین تولیدات را ارائه می کنند.

لیست قیمت روز دستگاه پرس پلت

قیمت انواع دستگاه های پلت با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود که مهم ترین آنها موارد زیر هستند:

  • برند تولید کننده دستگاه
  • کیفیت دستگاه و ظرفیت آن
  • تجهیزات جانبی مونتاژ شده بر روی دستگاه
  • کیفیت متریال مورد استفاده در تولید
  • نوسانات بازارهای داخلی و جهانی
  • مشخصات تجهیزات الکتریکی دستگاه

برای کسب اطلاع از لیست قیمت روز دستگاه پرس پلت در بازار می‌توان به صورت حضوری به نمایندگی های مجاز شرکت های سازنده مراجعه نمود  و نسبت به دریافت لیست قیمت به روز این محصولات اقدام کرد.

همچنین می توان به صورت تلفنی با مراکز فروشگاهی تخصصی که عرضه و ارائه انواع دستگاه های صنعتی حوزه کنسانتره را انجام می دهند تماس گرفت و قیمت های بروز انواع محصولات و قیمت دستگاه پلت ساز را استعلام کرد. به علاوه  فروشگاه های اینترنتی از مراکزی هستند که ضمن ارائه محصولات گوناگون، جزئیات کامل و قیمت انواع تولیدات را درج می نمایند و به این ترتیب خریداران می‌توانند با سرچ ساده علاوه بر مشاهده تصاویر محصولات قیمت های به روز و جدید محصولات را به دست آورند.

تولید جدیدترین دستگاه های پلت زن در ایران

تولید جدیدترین دستگاه های پلت زن در ایران

طراح و سازنده انواع دستگاه های تولید خورام دام  و نهاده های طیور در کشور ما شرکت های متعددی هستند که تحت نظر وزارت صنعت و معدن مشغول به فعالیت می باشند و تولید جدیدترین دستگاه های پلت زن در ایران را انجام می دهند.

این تولیدی ها با استفاده از انواع مواد و آلیاژهای مرغوب و  صنعتی، با  استخدام طراحان حرفه ای و مهندسان مجرب، انواع دستگاه پلت ساز کوچک و بزرگ صنعتی را با کیفیتی بالا و طراحی اصولی همگام با فناوری های روز جهان در حوزه ساخت و طراحی ادوات و تجهیزات کشاورزی و دامداری انجام می دهند.

در سال های گذشته این کارخانجات و واحدهای صنعتی، با بروزرسانی تجهیزات خود، بهترین و کارآمدترین دستگاه ها را طراحی کرده اند و محصولات ایرانی علاوه بر رفع نیاز صنعت داخل به بسیاری از کشورهای همسایه و کشورهای حوزه خلیج فارس ارسال شده اند.

آشنایی با انواع دستگاه های پلت ساز کود مرغی

آشنایی با انواع دستگاه های پلت ساز کود مرغی

انواع مختلف دستگاه پلت کود مرغی در ابعاد و ظرفیت های متفاوتی تولید می شوند و برای آشنایی با انواع دستگاه های پلت ساز کود مرغی می توان از بروشورهای تهیه شده  توسط نمایندگی های رسمی برندهای تولیدی و یا مقالات منتشر شده در سایت های مرتبط با صنعت کشاورزی و دامداری استفاده کرد.

برای تولید کود مرغی پلیتی، متریال های اولیه یعنی کود مرغ گوشتی و مادر، گوگرد، ریز مغذی ها مانند آهن، منیزیم، مس، منگنز و زئولیت درون دستگاه های پلت ساز ریخته می شود و در دستگاه ها ضمن پاکسازی و جداسازی انواع زائدات مانند تخم حشرات، به وسیله یک میکسر قوی میکس می گردد و به صورت استوانه ای و لوله ای و پس از خارج نمودن کامل رطوبت، از دستگاه خارج می گردد.

این دستگاه ها در ظرفیت ها و حجم های متنوعی و به صورت سفارشی ساز توسط شرکت ها و واحدهای سازنده، با توجه به نیاز مراکز صنعتی، تولید می گردد و دارای راندمان کاری متفاوتی می باشند.

مشخصات دستگاه های پلت ساز گیربکسی

مشخصات دستگاه های پلت ساز گیربکسی

دستگاه های پلا گیربکشی از جمله دستگاه های پلت ساز هستند که برای پلت انواع مختلف علوفه ها، نهاده ها و مکمل های طیور و دامی و همچنین انواع کودها مورد استفاده قرار می گیرند و یکی از عمده ترین دستگاه های مورد استفاده در مراکز صنعتی مرتبط با دامپروری هستند.

از مشخصات دستگاه های پلت ساز گیربکسی می توان به ظرفیت آنها اشاره کرد. این دستگاه ها در ظرفیت های متغیری از 1 تا 15 تن در ساعت برخوردار هستند و راندمان کاری انواع این دستگاه تا 95 درصد است. ابعاد این دستگاه ها به صورت سفارشی ساخته می شوند و صنعتگران می توانند باتوجه به فضای در اختیار خود این دستگاه ها را سفارش دهند.

انواع این دستگاه ها بر اساس نیاز صنعتگران از نتاژ 700 کیلوگرم تا 20 تن قابل طراحی و ساخت هستند و دستگاه های پلت گیربکسی از جمله دستگاه هایی با عملکر بسیار مطلوب و بالا در پلت سازی انواع خوراک و کود می باشند.

عرضه دستگاه های پلت ساز در ظرفیت های مختلف

عرضه دستگاه های پلت ساز در ظرفیت های مختلف

عرضه دستگاه های پلت ساز در ظرفیت های مختلف توسط مراکز مختلفی مانند مراکز دارای ارتباط مستقیم با تولیدی های دستگاه ها پلت ساز و مراکز بازرگانی فعال در توزیع انواع دستگاه های پلت می پذیرد.

این دستگاه ها در ظرفیت های گوناگونی تولید می گردند و صنعتگران می توانند به تناسب مراکز تولیدی خود محصولی مطلوب و دارای کارایی مناسب را انتخاب نمایند. این دستگاه های عمدتاٌ در ظرفیت های ذیل تولید می گردند:

  • ظرفیت 100 کیلو در ساعت
  • ظرفیت 200 تا 500 کیلو در ساعت
  • ظرفیت 500 تا 700 کیلو در ساعت
  • یک تن در ساعت

دلایل استفاده از دستگاه پلت کود مرغی

دلایل استفاده از دستگاه پلت کود مرغی

یکی از مهم ترین دستگاه های پلت ساز، دستگاه پلت کود مرغی می باشد. استفاده از این دستگاه ها دارای مزایای بسیاری است که از جمله مهم ترین دلایل استفاده از دستگاه پلت کود مرغی می توان به کاهش آلودگی های ناشی از کود اشاره کرد.

این دستگاه ها وظیفه دارند که کود مرغی فرآوری شده را به صورت استوانه ای شکل و فرم لوله ای درآورند. این امر موجب می گردد که حمل و نقل و جابجایی و همچنین بسته بندی کود مرغی آسان تر شود و همچنین ماندگاری کود برای مدت بیشتر بدون ایجاد آلودگی و بوی نامطبوع بالا رود.

استفاده از این دستگاه ها موجب بالا رفتن راندمان کاری در مراکز صنعتی تولید کود ارگانیک می گردد و کاهش هزینه های جانبی مانند هزینه مصرف انرژی را برای این مراکز در پی دارد.

مرکز فروش انواع دستگاه پلت گیربکشی

مرکز فروش انواع دستگاه پلت گیربکشی

مراکز فروش انواع دستگاه پلت گیربکسی در قالب فروشگاه های زیر فعالیت می کنند:

  • مراکز پخش دستگاه پلت صادراتی و وارداتی
  • بازار دستگاه پلت خانگی و پلت های صنعتی بزرگ
  • نمایندگی های رسمی و مجاز شرکت های تولید دستگاه پلت تسمه ای و پلت های گیربکسی در ظرفیت های مختلف
  • سایت ها و سامانه های خرید دستگاه پلت و انواع تجهیزات صنعتی
  • دفاتر بازرگانی و واردات و صادرات دستگاه پلت چینی

این مراکز، با ارتباط بدون واسطه با تولید کنندگان، به روزترین و باکیفیت ترین ماشین آلات صنعتی در حوزه صنعت خوراک دامی را در معرض فروش قرار می دهند و شرایطی را فراهم آورده اند که امکان خرید آسان برای تمامی صنعتگران مهیا گردد.

لیست قیمت دستگاه های تولید خوراک دام

لیست قیمت دستگاه های تولید خوراک دام

لیست قیمت دستگاه های تولید خوراک دام بر اساس متغیرهای مختلفی چون کارایی و برند تعییم می گردد. در سال های اخیر و همگام با افزایش قیمت این محصول در بازارهای بین المللی و جهانی، قیمت این دستگاه ها در بازارهای داخلی نیز با افزایش نسبی روبرو بوده است.

لازم است صنعتگران و متقاضیان خرید این تولیدات در سطح عمده و جزئی، پیش از اقدام به خرید، از طریق مراکز مجاز مانند نمایندگی ها، شرکت های پخش مجاز، فروشگاه های مستقر در بازارهای بورس و همچنین سامانه های فروش آنلاین نسبت به استعلام نرخ مصوب و قیمت های روزانه کسب اطلاع نمایند.

خریدار دستگاه پلت زن خانگی کوچک

خریدار دستگاه پلت زن خانگی کوچک

دستگاه های پلت زن خانگی، به دستگاه های پرس پلتی اطلاق می شود که دارای ابعاد و وزن کمتری نسبت به  دستگاه های صنعتی هستند و برای تولید حجم کمی از خوراک و کود در مراکز پرورشی کوچک مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده از این دستگاه ها دامداران و روستاییان فعال در حوزه صنعت دامپروری را از خرید کود و کنسانتره آماده بی نیاز می سازد و علاه بر بالا بردن تولید، به کاهش هزینه های جانبی کمک شایانی می کند.

اگر خریدار دستگاهلت زن خانگی کوچک هستید برای خرید این محصولات در کیفیت بالا و با قیمت های اقتصادی می توانید به شرکت ها و دفاتر تجاری توزیع ماشین آلات صنعتی و سامانه های الکترونیک مراجعه نمایید.

نمایندگی فروش ماشین پلت ساز ایرانی و خارجی

نمایندگی فروش ماشین پلت ساز ایرانی و خارجی

برای برخی از صنعتگران مهم است که خرید خود را به صورت مستقیم از تولید کننده انجام دهند تا بتوانند علاوه بر خرید دستگاهی با کیفیت و دارای ضمانت، از قیمت های اقتصادی بهره مند شوند. خرید از بازارهای بورس و فروشگاه های کوچک فروشنده این محصولات به دلیل وجود دلالان متعدد در فرایند خرید و فروش تجهیزات صنعتی موجب می گردد که قیمت تمام شده محصول، بسیار گرانتر نسبت به خرید از درب کارخانه شود.

صنعتگران می توانند برای خرید مستقیم انواع ملزومات و ماشین آلات صنعتی از طریق نمایندگی فروش ماشین پلت ساز ایرانی و خارجی اقدام به خرید نمایند. این نمایندگی ها ضمن ارائه بروشورهای مربوط به هر دستگاه، اطلاعات کاملی از دستگاه مانند نوع و کیفیت آلیاژهای به کار رفته در تولید، برند تولید کننده، نوع کارایی، میزان مصرف انرژی و قیمت به روز دستگاه را ارائه می دهند و می توان با استفاده از این جزئیات، محصولی مرغوب را خریداری کرد.

همچنین ارسال حرفه ای محصولات خریداری شده، ضمانت اصالت و کیفیت دستگاه، خدمات پس از فروش مناسب و دسترسی آسان به مراکز نمایندگی از دیگر امتیازات این مراکز فروش است.

فروش همکاری دستگاه های تولید خوراک دام و طیور

فروش همکاری دستگاه های تولید خوراک دام و طیور

صنعت کشاورزی و صنعت دامپروری از جمله پررونق ترین صنایع در کشور ما می باشد و افراد بسیاری در این حوزه مشغول به فعالیت و کسب درآمد هستند. در سال های گذشته و با ورود تجهزات پیشرفته و صنعتی و واردات دستگاه پرس پلت و انواع مختلف تجهیزات مرتبط با صنعت دامداری، بسیاری از افراد تصمیم به تجارت این ادوات گرفته اند.

این افراد برای کسب اطلاع در مورد فروش و همکاری دستگاه های تولید خوراک دام و طیور می توانند از طریق نمایندگی های شرکت های تولیدی و همچنین شرکت های بازرگانی که به صورت غیر حضوری و آنلاین مشغول به فعالیت هستند، در مورد شرایط اعطای نمایندگی این تجهیزات و شرایط همکاری در تجارت انواع ادوات و ملزومات مانند دستگاه های پرس اطلاعات خوبی را به دست آورند.

سفارش اینترنتی انواع ماشین آلات پلت ساز

سفارش اینترنتی انواع ماشین آلات پلت ساز

سفارش اینترنتی انواع ماشین آلات پلت ساز یکی از بهترین و آسان ترین روش ها برای خرید و تهیه این تجهیزات است. این سامانه ها، جزئیات کامل محصول مانند برندهای تولیدکننده، زمان تولید، کارایی و همچنین کیفیت دستگاه و قیمت روز آن ها را بیان می نمایند.

همچنین در کنار این اطلاعات تصاویر محصولات از زوایای مختلف و ابعاد آن را نیز ارائه می دهند و به این ترتیب خریداران می‌توانند با مراجعه به این بخش اطلاعات مطلوبی را درباره انواع دستگاه ها به دست آورند و با توجه به نیاز مراکز صنعتی خود، دستگاهی باکیفیت را انتخاب کنند.

ارسال رایگان، حمل و نقل اصولی و استاندارد و همچنین امکان کسب مشاوره و راهنمایی به صورت آنلاین و تلفنی و ارتباط با کارشناسان متخصص، از دیگر مزایای منحصر به فرد این فروشگاه ها است که موجب شده بسیاری از صنعتگران به خرید غیر حضوری متمایل شوند.

امروزه این خرید بسیار متداول شده است و شرکت های توزیع کننده انواع ملزومات صنعتی که به صورت مجازی مشغول به فعالیت هستند، دارای نشان تجارت الکترونیکی می باشد و خدمات پس از فروش خوبی دارند.

ارسال دستگاه پلت زن به سراسر کشور

ارسال دستگاه پلت زن به سراسر کشور

شرکت های پخش و توزیع انواع مختلف دستگاه های تولید نهاده و خوراک که ارسال دستگاه پلت زن به سراسر کشور را انجام می دهند، سابقاً تنها به صورت حضوری و حقیقی مشغول به فعالیت بودند و در قالب دفاتر تجاری و بازرگانی به ثبت سفارش حضوری و تلفنی اقدام می کردند.

اما با پیشرفت های تکنولوژی و همگانی شدن شبکه اینترنت در کشور ما، این فروشگاه ها و عرضه‌کنندگان، محصولات خود را به صورت غیر حضوری نیز عرضه می نمایند. صنعتگران و مالکان مراکز پرورش دام و مرغ و ماکیان در اقصی نقاط کشور می توانند برای خرید محصولی با کیفیت با مراجعه به مراکز حضوری و یا غیر حضوری ضمن بررسی کیفیت، کارآیی و قیمت انواع محصولات و خدمات پس از فروش آنها، اقدام به ثبت سفارش کنند و محصول را درب محل تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما