قیمت دستگاه پلت ساز دان مرغ و مشاوره آنلاین با کارشناس

به طورکلی پلت کردن
فرآیندی برای تولید خوراک دام و آبزیان است که در ابتدا بوسیله آسیاب کردن مواد
اولیه و سپس فشردن آنها بداخل یک دستگاه سوراخ دار انجام میگیرد و در اثر این
عملیات حبه هایی در قالب خوراک دام خوراک آبزیان و طیور تولید میشوند
. این حبه های آماده که
درقطرهای مشخص وطولهای منظم ساخته میشوند درمقایسه با خوراکهای آردی خوشخور تربوده
و درصد بالائی از خوراکهای گاوشیری ،پرواری وطیورو خوراک آبزیان را به خود اختصاص
میدهند
.

قیمت پلت ساز دان مرغ به همراه مشاوره آنلاین توسط کارشناس این سایت ارائه می شود. این دستگاه با قیمت مناسب و کیفیت اصل، از این طریق به فروش نیز می رسد.

قیمت پلت ساز دان مرغ در ایران با تغییرات نسبی همراه بوده است که علل مختلفی به دنبال دارد. خرید اینترنتی و آنلاین دستگاه پلت گیربکسی به راحتی انجام شدنی است. 

این محصول از جمله دستگاه هایی است که در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و عملکرد بسیار مثبتی به همراه داشته است. دریافت مشاوره آنلاین توسط کارشناس خرید و فروش پلت ساز، امری ضروری برای عده کثیری از مشتریان شده است که این موضوع به صورت تلفنی انجام پذیر است. 

  دستگاه
پرس پلت
 دستگاهی ساده و کوچک است و از این رو خرید و نصب آن بسیار
آسان است. 
و نیاز به سرمایه گذاری کمی دارد با توجه به اندازه
کوچک آن، دستگاه پرس پلت نیاز به فضای زیادی برای نگهداری ندارد. 
از دیگر مزای این دستگاه قابلیت تولید خوراک برای
حیوانات و طیور به صورت همزمان است که میتوانید حیوانات و طیور خود را تغذیه کنید. 

این دستگاه میتواند برای کشاورزان بسیار کاربرد
زیادی داشته باشد و این امکان را به آن ها میدهد که همزمان در مزارع خود انواع
حیوانات مختلف را نگهداری کنند. 

پلت کردن
خوراک دام و خوراک آبزیان با ذرات بسیار ریز غالبا بسیار مناسب بوده
چراکه ازطرفی موادیکه در فرموله کردنوراک استفاده میشوند درمجاورت هوا به آسانی
اکسیده شده وکیفیت خوراک را کاهش میدهند که پلت کردن مانع ازقرارگرفتن آزاد این
ذرات ریز وریزمغذی ها
  در مجاورت مستقیم
هوای آزاد میگردد.

قیمت دستگاه پلت ساز دان مرغ و مشاوره آنلاین با کارشناس

تولید کننده برتر دستگاه های فراوری کود مرغی

تولید کننده برتر دستگاه های فراوری کود مرغیفرآوری کود مرغی، در اشکال مختلفی صورت می گیرد. برخی آن را به روش های سنتی آماده سازی می کنند که این ممکن است زمان زیادی نزدیک به یک سال را در بر بگیرید و در کنار این، خوب این عملیات انجام نشود؛ اما امروزه با ساخته شدن دستگاه های گوناگون و ایجاد خط تولید، روش های صنعتی نیز روی کار آمده اند که در ساخت یک کود مرغی، زمان کمتری در بر گرفته می شود و هم این که می توان یک محصول تمیز، بدون مواد اضافه، یک دست و مرغوب را به دست آورد و بدون دغدغه در مزارع استفاده کرد. 

اما برای راه اندازی یک خط تولید، به دستگاه های گوناگونی نیاز است. تولید کنندگان زیادی در این عرصه فعالیت می نمایند و برترین محصولات خود را برای مشتریان عرضه می دارند. آن شمار از شرکت های برتر در این حوزه، این ماشین آلات را در رده بندی های کیفیت گوناگون با موارد کاربری گوناگونی می سازند که برخی از اجزای آن را می شود به این صورت معرفی نمود که هر یک از آن ها کاربردهای متفاوتی را در یک خط تولید فرآوری کود مرغی انجام می دهند. این اجزا عبارت می باشند از: 

خرد کننده، پمپ اسپری، نوا اجاق، درب، دستگاه های چرخان برای غربال گری، دمنده ها، نقاله ها، تابلوهای برق، خشک کن، فن ها، خنک کننده ها و غیره. 

دستگاه پلت گیربکسی چیست؟

دستگاه پلت گیربکسی چیست؟اگر خواسته باشیم دستگاه پلت ساز را معرفی کنیم، می توانیم آن را به دو دسته اصلی تقسیم کنیم که یکی نوع گیربکسی است و دیگری نوع تسمه ای. ولی اگر می خواهید بدانید که دستگاه پلت گیربکسی چیست و چه تفاوت هایی دارد، بهتر است که به موارد زیر توجه نمایید. در این جا ما به چند ویژگی و شاخصه آن اشاره می نماییم: 

  1. سنگین تر هستند. 
  2. سر و صدای بیشتری دارند. 
  3. کار را سریع تر انجام می دهند. 
  4. نوع مرغوب پلت را آماده سازی می کنند. 
  5. قیمت بالاتری دارند. 
  6. و رولرهای آنان به دلیل فشار کم، عمر طولانی ای دارند. 

اگر می خواهید که یک دستگاه گیربکسی را برای تولید پلت خوراک دامی و کود استفاده کنید، باید این موضوعات را به یاد داشته باشید. در هر صورت، به کار گیری از این نوع دستگاه به محیط کارتان هم بستگی دارد و این که روزانه به چه میزانی می خواهید تولید داشته باشید. در هر صورت، این مدل هم مزیت هایی دارد و هم عیوبی که ذکر شد. 

خرید دستگاه پلت کود مرغی با نازلترین قیمت

خرید دستگاه پلت کود مرغی با نازلترین قیمتبرای خریداران هر نوع کالایی به ویژه دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی، آن چه بسیار مهم است، در گام نخست کیفیت محصول می باشد. سپس به این فکر می کند که چگونه می تواند یک محصول خوب و مرغوب را با نازل قیمت نرخ تهیه کند. اگر می خواهید که نوع ارزان ترین نوع دستگاه پلت کود مرغی را به دست آورید، بهتر است که به مراجع مختلفی سر بزنید. یعنی در ابتداء خوب است که عرضه کنندگان آن را پیدا کنید. پس از این کار می شود با اندکی جستجوی بیشتری، فروشندگان ارزان فروش را پیدا کرد. 

یکی از راه ها این است؛ ولی ممکن است زمان زیادی را در بر بگیرد و در همین حال شما نتوانید به همه مدل هایی که در بازار ایران ارائه می شوند، دسترسی داشته باشید. پس نیاز است که طریقه های دیگر را هم امتحان کنید. ما برای شما خریدار توصیه می کنیم که از اینترنت کار بگیرید. در این دهکده کوچک جهانی، فروشندگان زیادی را می توانید به راحتی پیدا نمایید که انواع دستگاه هایی از این قبیل را ارائه می دهند که برندهای متفاوتی ایرانی و خارجی آن ها را تولید کرده اند. بیشتر آن ها همراه با تخفیف، کالا را به فروش می رسانند. 

روی هم رفته، در هنگام خرید دستگاه پلت کود مرغی آن هم با نرخ پایین، بهتر است که به موارد گوناگونی از جمله کارکرد و این که از چه کیفیتی برخودار می باشد، توجه کنید. 

عرضه جدیدترین دستگاه پلت مرغی با بهترین کیفیت

عرضه جدیدترین دستگاه پلت مرغی با بهترین کیفیتبا این که فرآیند تولید پلت مرغی مکانیزه شده است؛ ولی هنوز هم شرکت هایی هستند که از دستگاه های قدیمی در این روند کار می گیرند. این موضوع سبب می شود تا نتوانند یک محصول خوب و تمیز را ارائه دهند و به همین دلیل برخی سعی می کنند همان کودهایی که به روش های سنتی تولید می شوند را ترجیح دهند. باید گفت، امروزه برخی از تولیدی ها و شرکت های وارد کننده، عرضه جدیدترین دستگاه ها را با بهترین کیفیت روی دست گرفته اند که آن ها کاربرد زیادتر و دقیق تر نیز عمل می کنند. 

دستگاه پلت زن مدرن را می شود با مراجعه به مراکزی که در آن انواع ماشین آلات صنعتی عرضه می شوند، به دست آورد. قابل ذکر است که این گونه از کالاها، یک سری از ویژگی ها را دارند که عبارت می باشند از: به کارگیری آخرین فناوری ها، بهترین پیچ مهره ها و همچنین نصب موتور مکانیکی عالی، داشتن سیستم های تمام اتوماتیک که کمک زیادی به کنترل کردن دستگاه می کند و همچنین دارا بودن مانیتور لمسی که از آن جا می توانید به راحتی دستگاه را کنترل کنید. این سیستم ها تمام هوشمند می باشند. 

در کل، برای خرید چنین محصولاتی نیاز است که به فروشگاه های گوناگونی سر بزنید. آن ها دستگاه پلت درجه1 را برای تان عرضه می کنند تا نهایت استفاده را از آن ببرید. 

مشخصات دستگاه خوراک پلت درجه یک

مشخصات دستگاه خوراک پلت درجه یکدر بخش بالا به این موضوع اشاره کردیم که یک دستگاه خوب درجه یک، چه مزیت هایی می تواند داشته باشد. شما با در نظر داشت همان ویژگی ها می توانید به عرضه کنندگان مختلفی سر زده و خرید خود را انجام دهید. باید گفت، دستگاه های ویژه ساخت پلت خوراکی، در دو نوع مکعبی و حبه ای، محصولات را تولید می کنند. 

آن ها به خوبی و با رطوبت کمی این کالا را ساخته و بیرون ارائه می دهند. اگر توجهی به روند تولید چنین محصولاتی بیندازید، متوجه می شوید که فرآوری چندان نیز مشکل نیست. باید گفت، استفاده از بکار گیری دستگاه های مرغوب، باعث می شود تا شما یک ماده خوراکی بسیار خوب را تولید کنید که این مزایا را دارد: 

  • یک دست بودن دانه های ریز و درشت خوراک 
  • چسبندگی خوب 
  • نداشتن هیچ گونه آلودگی 
  • جیره بندی مناسب 
  • میزان ماندگاری بالای کود 
  • و سایر موارد دیگر از این دست 

دستگاه های پلت گیربکسی قدرتمند برای کود مرغی

دستگاه های پلت گیربکسی قدرتمند برای کود مرغیدر ابتداء به صورت کامل دستگاه های گیربکسی را برای تان معرفی کردیم و حتی معایب و مزایای استفاده از این محصول را نیز ذکر نمودیم شما می توانید با در نظر داشت همان موارد، به بازار رفته و خرید این گونه از دستگاه ها را انجام دهید. قابل ذکر است که از این ماشین آلات برای تولید کود مرغی، گاوی و همچنین ساخت خوراک دام کار می گیرند. 

در هر صورت، این مدل از دستگاه عمل کرد بهتری از نوع تسمه ای دارد و می تواند به میزان بیشتری هم تولید کود و خوراک نماید. همان طور که متذکر شدیم، آن ها فرآورده های خوب و مرغوبی را ارائه می دهند. 

فروش اینترنتی دستگاه پرس پلت در ایران

فروش اینترنتی دستگاه پرس پلت در ایرانامروزه اینترنت، یکی از مراجع اصلی خرید و فروش انواع دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی شده است. شما هر گونه محصولی را از ریز ترین آن تا بزرگترین، می توانید از این طریق پیدا کنید. به نوعی بازار بزرگی با گسترش اینترنت شکل گرفته که بی انتهاء است. در هر حال، با مراجعه به سایت های معتبری که در آن فعالیت می کنند، می توانید دستگاه پرس پلت را در هر جایی از ایران که هستید، به دست آورید. این گونه از دستگاه ها کاربردهای زیادی دارند و انواع شان هم گوناگون است و تا به این جا معرفی شان کردیم. 

اما امروزه بسیاری از کارخانه ها داران و شرکت هایی که در کار واردات چنین دستگاه هایی می باشند، آن را از طریق کانال های شبکه های مجازی و همین طور سایت هایی که راه اندازی کرده اند، در معرض دید بازدید کنندگان قرار می دهند. به این شکل فروش را نیز انجام داده و در کنار آن، معلومات بسیار زیادی را نیز در اختیار مشتریان خود می گذارند تا با مطالعه آن، بتوان یک تصمیم درست را گرفته محصولی خوبی و مرغوب را همان گونه که می خواهد تهیه کند. روی هم رفته خرید پلت ساز از این طریق ساده و راحت است. 

شما تنها نیاز است که یکی از سایت های مطرح را بیابید، به آن بدون محدودیت وارد شوید و دستگاه پلت خارجی و ایرانی را مشاهده کرد و پس از پسند، خریداری نمایید. 

فروشنده دستگاه پلت در ظرفیت های مختلف

فروشنده دستگاه پلت در ظرفیت های مختلفدستگاه های پلت هر کدام شان بر اساس ظرفیت های مختلف و هم چنین سایزهای گوناگونی تولید می شوند. آن ها را می توان از کوچک ترین شان که چیزی معادل تولید در ساعت به میزان 50 کیلوگرم می باشد از بازار پیدا کرد تا بالاترین حد آن که در حال حاضر 10 تن می باشد. این پلت سازها را نام های گوناگونی داده اند. 

در هر حال، با مراجعه به بازارهای حضوری و غیر حضوری، فروشندگان متعددی را پیدا خواهید کرد که در این حوزه، فعالیت گسترده ای می کنند. آن ها چنین محصولاتی را از کوچک و خانگی گرفته تا بزرگ ترین آن را که برای شرکت های بزرگ صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند، عرضه می دارند. از این طریق این فروشندگان می شود دستگاه پلت خوراک دام و کود را به راحتی تهیه نمود و از آن کار گرفت و به میزان معینی که نیاز داریم، به تولید موادی که می خواهیم، بپردازیم. 

لیست قیمت انواع دستگاه های پلت ساز

لیست قیمت انواع دستگاه های پلت سازهر کدام از دستگاه های ویژه پلت ساز، نرخ های متفاوتی دارند. اگر به دنبال لیست قیمت جدیدترین نرخ ها می باشید، خوب است به مراکز خرید و فروش سر بزنید. از این طریق قیمت دستگاه پلت ساز را به دست خواهید آورد. 

در کل، برای هر مشتری و خریداری، همان طور که گفتیم، کیفیت و نرخ مهم است. آن ها پیش از این که اقدام به خرید ماشین آلات نمایند، فهرستی از قیمت ها را ترتیب می دهند. سپس به مقایسه آن ها می پردازند و اقدام به خرید محصول می گیرند. 

اما در این جا باید به این موضوع اشاره کرد که نرخ های این دستگاه ها بر اساس یک سری از فاکتورها تعیین می شود. ارزش گذار اصلی، شرکت های تولید کننده می باشند. آن ها عواملی مانند کیفیت متریال، نوع خرید و فروش، ابعاد و طراحی دستگاه و سایر نکات دیگر را مورد بررسی قرار داده و پس از آن به تعیین نرخ می پردازند. 

فروش بدون واسطه دستگاه های پلت مرغی

فروش بدون واسطه دستگاه های پلت مرغیدر سال های اخیر، کارخانه های سازنده دستگاه های پلت مرغی، آن را به صورت مستقیم وارد بازار می نمایند و به این شکل، رو در و با مصرف کننده، معامله را انجام می دهند.

این کار مزیت های مختلفی را در پی داشته است؛ اول این که سازنده، مطلع می شود که شرکت های تولیدی کود و خوراک دام و طیور، چه نوع از محصولی را نیاز دارند. سپس، دست واسطه ها کوتاه می شود به این ترتیب هر دو طرف معامله سود خوبی می برند. از یک طرف مشتری با نرخ مناسب خرید را انجا می دهد و از طرف دیگر، فروشنده آن را با قیمت خوبی عرضه می کند. 

در حال حاضر، بیشتر کارخانه ها به این روش محصولات شان را ارائه می دهند و به فروش می گذارند. 

خریدار دستگاه های پلت مرغی ارزان قیمت

خریدار دستگاه های پلت مرغی ارزان قیمتدستگاه های پلت مرغی را همان گونه که برای تان معرفی کردیم، انواع متنوعی را دارا می باشند و در همین حال، کارایی های متفاوتی را نیز دارند. 

خریدارانی که تصمیم دارند نوع ارزان قیمت آن را به دست آورند، خوب است بدانند برخی از عرضه کنندگان، نوع خوب و مرغوب آن را ارائه نمی کنند. در هنگام خرید باید به علامت های استاندارد توجه داشته باشید و همچنین با گارانتی دستگاه ها را تهیه کنید. 

این ها از جمله موارد مهمی اند که شما را به طرف یک خرید خوب و کاربردی سوق می دهند. البته مراجع مختلفی هستند که نوع مرغوب کالا را با نرخ ارزان ارائه می کنند. در این مطلب به آن ها بارها اشاره کردیم. 

واردات دستگاه های پلت مرغی از چین

واردات دستگاه های پلت مرغی از چیندستگاه های ویژه تولید پلت مرغی، از کشورهای گوناگونی وارد می شود که از آن جمله می شود به چین اشاره کرد. 

در کنار کالاهای زیادی که از این کشور وارد می شود، ماشین آلات صنعتی هم وارد می گردد که این کار را بیشتر شرکت های بازرگانی مختلفی انجام می دهند. باید گفت، آن گونه که همه فکر می کنند محصولات این کشور چندان مرغوبیتی ندارد؛ نیست. شما می توانید نوع با کیفیت پلت ساز مرغی را هم با مراجعه به بهترین وارد کنندگان پیدا کنید. آن ها دستگاه پلت زن چینی را در تنوع و کیفیت های بالایی عرضه می دارند. 

9

  1. لطفا به این شماره واتساپ به تماس بگیرید ۰۷۹۵۴۹۳۵۷۲ دستگاه پلتزن نیاز داریم بغلان افغانستان

  2. من خریدار یک دستگاه پلت ساز هستم تعداد مرغ من صد دانه است و دستگاهی میخواهم که بتواند یونجه خشک را هم پلت کند و بیشتر دانه ارد گندم و ذرت و سویا و سبوس را پلت میکنم متشکرم تماس بگیرید یا پیام بگذارید
    پیرولی از تهران

  3. سلام
    وقت بخیر
    من اسدالله کریمی هستم از افغانستان آیا صادرات به افغانستان دارید

    من یک دستگاه دانه ساز گرانول نیاز داشتم

  4. سلام وقت بخیر یک دستگاه پلت کوچک خانگی می خوام
    لطف کنید چند مدل همراه بت قیمت برایم اس ام اس کنید.
    ممنون

  5. سلام وقت بخیر
    دستگاه پلت خانگی میخواستم
    لطف کنید چند مدل همراه با قیمت
    برایم اس کنید ممنون

  6. سلام عرزشی ادب خدمت شما من پلید سازخانگی کوچک میخام لطفا راهنمایی کنید چطور ی واز کجا بخرم بعد چند قیمته

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما